همشهری آنلاین: سرخابی‌های پایتخت در هفته بیست‌وسوم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که حاصل آن تساوی بدون گل و داوری کم نقص مظفری‌زاده بود.

photo isna

photo isna

به گزارش همشهری آنلاین، استقلال و پرسپولیس تهران در هفته بیست‌وسوم یک بازی محکم و بیشتر فیزیکی را به نمایش گذاشتند. در این دیدار بیشتر زمان گردش توپ در میانه‌میدان بود. پرسپولیسی‌ها کمی بیش از رقیب خود در زمین حریف حضور داشتند اما دروازه‌بان‌های دو تیم کمترین تحرک را در طول بازی از خود نشان دادند.

چهره شاخص این بازی مظفری‌زاده داور بازی بود که قضاوت خوبی را به نمایش گذاشت و بعد از آن می‌توان از دو ویژگی این بازی نام برد.

آندرانیک تیموریان از فیزیکی‌ترین بازیکنان ایران است وی در هر درگیری و نبرد جانانه حضور دارد و در این بازی نشان داد که تیم ملی چقدر می‌تواند به این بازیکن با اعتماد به نفس متکی باشد. آندرانیک فقط باید از میزان صحبت‌های‌ خود با داور و بازیکنان حریف کم کند.

در پرسپولیس نیز عالیشاه و پیام صادقیان به کرات توانستند با تیزپایی از حریفان عبور کنند و نوید داشتن بازیکنان تکنیکی مناسب برای آینده فوتبال کشور را با نوع بازی خود به اثبات رساندند.

در این بازی فقط یک موقعیت خطرناک خلق شد و آن هم ضربه کاشته محمد نوری بود که می‌توانست تبدیل به یک گل شود.

سرخابی‌های تهران در شرایطی که تمامی رقیبانشان در این هفته تن به تساوی دادند با این تساوی همچنان در جایگاه پیشین خود باقی ماندند. استقلال 45 امتیازی در صدر و پرسپولیس 41 امتیازی در مکان سوم.

کد خبر 246144
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز